Informazioa
Helburu orokorrak
- Pertsonak eta egoerak ulertzeko eta akordioak adosteko prozedura sistematiko bati buruz ikastea.
- Lidergoari, pertsonen kudeaketari, lan-/planifikazio-kargaren kudeaketari, komunikazioari eta abarri buruzko jardunbide egokiak azpimarratzea.
Helburu espezifikoak
- Pertsonak eta pertsonei gertatzen zaizkien inguruabar ohikoenak ulertzea.
- Pertsonen kudeaketaren gako-elementuak erakustea.
- Erabakiak hartzeko prozedura erakustea.
- Pertsonak kudeatzeko inguruneetan komunikazioa hobetzeko trebetasunak garatzea.
- Beste alderdiaren portaerak kontrolatzea, erasokorrak ez diren prozedurak lortuz.
Programa
Pertsonak kudeatzeko, negoziatzeko edo erabakiak hartzeko prozedura: Faseak.
- I. fasea: Negoziazioaren aurretik: PRESTAKETA.
- Negoziazioaren helburuak antolatzeko beharra.
- Pertsonak kudeatzeko eta akordioak hartzeko oinarrizko zazpi elementuak azaltzea.
- Estilo pertsonala aztertzea, estilo bakoitzaren zailtasunak eta onurak aztertuz.
- II. fasea: Negoziazioan zehar: GARAPENA
- Pertsonek benetan nahi dutenarekin lan egitea eta kezkatzea, ez soilik nahi dutela esaten dutenarekin (posizioaren eta interesaren arteko aldeak).
- Nola sortu elkarren mesederako dauden aukerak.
- Nola gainditu erantzun negatiboak eta erresistentziak.
- Nola lortu komunikazio eraginkorra eta harreman egokia ezartzea pertsonekin.
- Nola saihestu erreakzio erasokorrak.
- III. fasea: Itxiera
- Akordioa, hartutako erabakia, haren gakoak, ezaugarriak, akordio ona zer den edo ez.
- Akordioaren azterketa. Negoziazioa ez da amaitzen akordioa lortzean.
Ikasmateriala
Emandako prestakuntzaren arabera, dagokien materiala edo dokumentazioa emango zaie ikasleei.
Edukitzen du
- Bertaratze-ziurtagiria.
-
Ikastaroa aprobetxatu izanaren ziurtagiri-diploma.
Irakaslekua
- IMQ Prevención-en instalazioetan.
-
Enpresa bezeroaren instalazioetan.
Aurrekontua eskatu
Ikastaro hau kontratatu nahi baduzu, gurekin harremanetan jar zaitezke 946 55 56 66 telefonoaren bidez edo hurrengo formularioa bete eta ahalik eta lasterren jarriko gara harremanetan.